„HPV, un partid, ceva…!?”

youtube

via Ciococioco

5 răspunsuri to “„HPV, un partid, ceva…!?””

  1. Gandul lui Gore Says:

    Ce vreti cu clipul asta? Eu zic in continuare ca n-avem nevoie de campaniile lor de informare, ca bunicile noastre habar n-aveau ce-i ala HPV sau ginecolog si iata-le: bolnave, dar batrane. De fapt, n-avem nevoie de nimic de la Ministerul Sanatatii, pentru ca orice ne-ar da sau ne-ar invata, se plateste de la buget, adica din banii mei. De ce sa dea compensate pentru bolnavii de cancer din banii mei? Eu nu am si poate nu voi avea niciodata cancer, dar platesc. De ce programe de informare si vaccinare HPV? Eu sunt barbat, n-am nevoie. De fapt, zic sa nu se mai faca nimic cu banii de la buget. Sa-i stranga, pana ma imbolnavesc eu. Atunci pot sa dea drumul la programul dedicat bolii mele. Clar? Aia de la minister isi pot lua ce comisioane vor, nu ma intereseaza: cand m-oi imbolnavi, sa-mi dea tratament de la buget!

    Hai sa traiti si mai lasati informarea ca nu ma intereseaza, iar tu, fata tati, stai linistita ca n-o sa iei HPV. Am io grija sa te rup in bataie daca te uiti dupa baieti.

    • amigos_dia Says:

      rasuna luuuung gandul ala in capul tau, nu-i asa?! e largime pe acolo…
      am putea spune ca mai mult existi decat cugeti. pai, draguta, daca zic ceva de bunica ta, te superi, asa ca o las bolnava si batrana. mai bine vezi aici cam ce se poate intampla la colul uterin al nevestei tale daca o mai face cu tine, fara sa fie vaccinata:

    • Domnule, Dana stie, deja, la 12 ani ca „fata tatii” se scrie cu doi de i. Nu va lua HPV pentru ca isi va face vaccinul anti-HPV, asa ca nu te ingrijora pentru ea!

      Sa-ti traiasca bunica, sanatoasa!

  2. copila asta are aproape varsta fiicei dvs:

Lasă un comentariu