Modelul Patrician – un arogant care isi permite

Omul asta a avut noroc. Serios. Are un nume frumos si, cu siguranta, depaseste 1.70m inaltime, ceea ce este in trend la barbati, inca din epoca de piatra. Fireste ca mi-au murit neamurile din vremea aia dar sa nu uitam picturile rupestre de pe peretii pesterilor si cioburile de granit care seamana atat de mult cu niste varfuri de sulita (sau cu niste tirbusoane, sau cu niste pietroaie ascutite).

Ma refer la Dinu Patriciu. Azi, am trecut pe la chatul lui de la Masuri Anti-Criza, dupa anuntul lui Piticu (care tocmai s-a copilarit prin Herastrau). Ma gandeam ce anume m-ar interesa sa stiu, in plus, despre un barbat arogant, bogat si inteligent. Nu cred ca ma poate contrazice cineva cand afirm ca este un tip inteligent. Celelalte epitete sunt usor cuantificabile. Am conchis ca ma intereseaza mai mult ce intrebari ii va pune blogosfera, decat ce raspunsuri va da el. Fireste ca, asa cum ma asteptam, nevigatorul online i-a pus intrebari care se cuantificau in… bani si putere. Afaceri, proiecte de afaceri, sume si politica.
L-am intrebat ce il face fericit. Mi-a raspuns: „Faptul ca, acum, comunic. E bine.”

Constatatrea mea, la finalul chat-ului, a fost clara si v-o destainui. Dinu Patriciu, acest tip super-detestat si super-injurat peste tot pe internet miroase a vorbe putine, a parfum bun si nu a nimerit niciodata guagal in loc de google si nici glob in loc de blog. Este, pentru tineri, un posibil model – modelul patrician. Fireste ca nu este perfect, dar il prefer lui Becali! Sorry. Am tras o fuga si pe la ultimul lui articol din Adevarul. Are un chapeau, chapeau bas!

Una e să-i aştepţi pe americani 50 de ani şi apoi să-i priveşti ca pe licurici, şi alta-i să ştii să te foloseşti de forţa şi interesele lor. O ţară nu poate fi cărată în spate. Te ajuţi singur.

Incepe sa-mi placa Patriciu… O fi de bine?!

Revin cu un update la entry: Dono tocmai a scris un articol excelent despre chatul cu Dinu Patriciu!

3 răspunsuri to “Modelul Patrician – un arogant care isi permite”

  1. Mie mi se pare foarte sexy Patriciu. Are alura barbatului care calca apasat, asculta Albinoni si citeste Pascal Bruckner. Nu este un bimbo ca papitoii imbogatiti dupa Revolutie. Macar are viziune… Sa fii arhitect facut „inainte” nu este putin lucru. Mi-ar fi placut un presedinte ca el, cu toate tunurile pe care le-a tras. Imi pare rau ca nu am stiut de chat. O fi salvat pe undeva?

  2. mioriticul Says:

    Patriciu mi se parea naspa pentru ca era intepenit si ingamfat. Asa il credeam la teve. Nu e el usa de biserica dar il prefer altor imbogatiti. Macar seamana a om de afaceri si poti sa-l scoti in lume. Pe cine altcineva? Pe Mirciulica Basel, vai capul lui?

  3. Pentru mine Patriciu ramane un mare escroc desi nu ii contesc „alura” mai mult sau mai putin reala. Moralitatea este si va ramane pentru el o nuanta. Nu ar fi putut face nimic daca nu ar fi fost prieten cu Nastase si Tariceanu. Poate si construirea unor asemenea prietenii poate fi un merit sau o izbanda dar smenul si escrocherie ii vor ramane mereu familiare…

Lasă un răspuns

