sex, HPV si copilarie

A face sex a intrat in programul fetelor noastre, alaturi de a manca, a se farda, a merge la mall, a invata la mate sau a se juca, cu papusile. La 12 ani, cu sau fara voia noastra, a parintilor, cu sau fara educatie si sfaturi, un numar urias de scolarite isi incepe viata sexuala. Este uimitor cum este vazuta viata sexuala la varsta asta, la varsta la care noi, „batranii”, habar nu aveam de anatomie.
Am gasit pe un blog destept un articol care m-a bulversat si pe care vi-l recomand si voua, parinti, profesori, bunici, frati si surori. Acesta contine si cateva comentarii online care cred si sper ca vor pune mari intrebari, mai ales celor care refuzati vaccinul anti-HPV pe motivul „fata mea e prea mica sa faca sex”.

Ia uite aici cum “nu” fac sex copiii:

‘ba prima oara e un kkt si e neinteresant ftelor ganditziva o viatza avetzi si tre so traitzi eo una am 14 ani si mi`am tras`o cu destui baietzi

Ma numesc Mihaela si in aug. Fak 11 ani. Am un prieten ce are 14 ani […] Eu sunt virgina si nu vreu sa fac sex, insa el imi tot vb cat e de excitat si nevoile astea. Asa ca ii fac sex oral de ceva timp […] Tot ea (colega de banca) mi-a zis ca orgasm pot avea de fac sex in fund. Am incercat cu iubi meu si asta insa ceva nu e bine caci nu intra penisul acolo. Cam de 10 ori am tot incercat […] Si inca ceva. Unde este himenul ala la o virgina, in exterior sau mai in `nuntru. De il las sa o bage jumatate, se uintampla ceva, poate sa ajunga la himen ? ca el mi-a zis ca are grija si nu se intampla nimik. La sexul oral, e posibil sa nu simt placere ca el se termina prea repede?

eu am 13 si am facut sex si dunt cu un baiat de 16 ani nu vad nimic rau in chstia asta as vrea sa fac si sex oral pt ca nu am facut pna acum dar am facut sex anal si ma durut foarte rau bine la inceput pana intra ca pe urma simt placere adica este foarte bine

bah ce draq se baga toate neexperimentatele ,proaste sh virgine in vb kre habarn-am ce-i ala sex?????????????bah fraierelor knd o sa avetzi p*la bagata in voi nu o sa mai comm atata sh o sa va plak yo am fkt sex d la 14 ani

Despre cum se face sex in Spania, sau despre rezultatele demagogice ale  educatiei religioase, „numai de bine”… 😦

10 răspunsuri to “sex, HPV si copilarie”

  1. Ţi se face părul măciucă ! Ignoranţă, lipsa oricărei educaţii, mai ales ne supravegherea şi necanalizarea spre lectură şi jocuri ale copilăriei , toate duc spre infectarea fizică dar şi psihică a acestor copii. Nu mai spun că nici părinţii nu prea mai trec pe la biserică ! Oare ce va face mai tîrziu această generaţie, va mai putea fi recuperată ?

  2. matilda, articolul care a semnalat primul preocuparile copiilor nostri se numeste: „De ce TREBUIE vaccinate fetitele anti-HPV si de ce TREBUIE educatie sexuala, nu religioasa”. Daca-l citesti, vei intelege ca biserica nu prea stie sa gestioneze educatia tinerilor: http://elucubratie.wordpress.com/2009/09/02/de-ce-trebuie-vaccinate-fetitele-anti-hpv-si-de-ce-trebuie-educatie-sexuala-nu-religioasa/ . Sunt multi asa-zisi credinciosi care cad in pacatul bigotismului. Ei se duc la biserica, insa nu stiu cum sa-i castige/educe pe tineri, pentru ca educatia este mai degraba seductie decat anatema, amenintare si pedeapsa.

  3. Matilda, sarut mana
    Salut, Emanuel

    pe langa linkul de mai sus, uite un altul, la fel de interesant http://www.tlp.ro/2009/09/sexualitatea-religioasa-devianta-ii.html

    Eu am fiica. Astea nu-mi fac bine deloc. 😦

    o saptamana buna

  4. […] stiu parintii ce fac fetele lor, e bine sa intre la Mioriticul si sa afle. De ce trebuie sa isi vaccineze fetele si ce face virusul HPV, sa intre pe situl […]

  5. Mioriticule, m-am crucit:(
    serios
    uite si aici

  6. paultheneoliberal Says:

    Sunt de acord ca populatia sa fie vaccinata impotriva HPV. Dupa cum eradicat poliomelita prin vaccinare asa putem face cu orice boala. Este o ipocrizie din partea bisericii sa se opuna salvarii de vieti.

    Oricum, m-am ofilit cand am citit ‘povestioara’ citata de tine. Acele fete ar trebui sa consulte un psiholog, nu un preot. Din acea poveste nu numai ca vezi cat de necesara este o educatie sexuala in scoli de la primar in sus, dar, mai important, cat de importanta este aceea emotionala — educatia care sa le dea acelor fete taria sa nu ajunga asa.

    • Paul, ce vezi aici este nimic pe langa ce se intampla, cu adevarat. Aceasta ar trebui sa fie una dintre primele preocupari ale guvernantilor nostri si, in genere, ale ploliticii romanesti. Multumesc pentru sustinere.

      Salut

  7. Nici nu iti poti da seama cat de mult o ajuti, daca esti de acord cu vaccinul. Si pt cei care cred ca educatia este singurul lucru care conteaza, imi permit sa ii contrazic. Am avut o relatie extraordinar de stransa cu parintii mei, la fel si prietenele mele, si slava domnului, n am avut probleme. Dar fetele sunt cele mai predispuse la HPV. Este extraordinar de chinuitoare si de costisitoare interventia. Asa ca dragi parinti, lasati va fetitele sa fie vaccinate si invatati-le ca prezervativul ESTE „MAMA ” LOR !!!
    multa bafta.

  8. madalina[de mai sus] Says:

    sincera sa fiu ma 14 ani … si nu sunt de acord cu acest vaccin … adica prin acest vaccin , fetele de genu cum is astea de mai sus 😮 vor fi linistite si vor continua cu caesata tampenie … parac nu`i adevarat ce vad :-j

Lasă un răspuns

