Manelistul Dan Negru printre 2005 ugere

Din mare curiozitate, la „indemnul” hazliu al Oanei, prietena mea virtuala, am vrut sa o cunosc pe ARTISTA Carmen Serban. Am cautat si am gasit. Pe youtube. L-am gasit pe Dan Negru, cel care tocmai declara cu putina vreme in urma, la emisiunea lui Mihai Gadea cat de mult a insemnat pentru el scoala lui Valeriu Lazarov, un cu adevarat mare om de televiziune. Pacat ca s-a dus si el dintre noi, fie-i ingerii aproape! Ma intreb daca emisiunea in care s-a compromis Negru (probabil, cea de la revelionul 2005) avea vreo legatura cu sfaturile domnului Lazarov sau era vreun format al acestuia. Tare ma indoiesc.  Oricum, din tot ce am vazut singura „nemanelista” era manelista Carmen Serban. In rest, penibilul a dat din buric incontinuu. Dar nu se pune, nu-i asa?! Oricum, de revelion toata lumea e beata… Ce pacat ca eu am nimerit intr-o zi de 14 august, inainte de Sfanta Maria!

13 răspunsuri to “Manelistul Dan Negru printre 2005 ugere”

  1. Hahaha, Mioriticule, te prinzi in hora? :))
    Si nu, nu-i in ajun de Sfanta Maria, e in ajun de ziua mea de nastere, asa ca sus paharul 😛
    „Da-i pe altii la o parte daca doar asa se poate”? Vai de steaua, moralitatea si bunul lor simt.

  2. Trebuia sa ma lasi sa ghicesc ca e ziua ta maine.:)
    Carevasazica, trebuie sa ma gandesc bine…

    Sa treci inainte de a ridica paharul. Sau in timpul…

    Sarut mana, Oana si mutlumesc ca ma citesti!

  3. Dacă asta cere ” poporul” asta primeşte ! Dan Negru scoate bani , nu contează dacă miros sau nu. Unde sunt ” varietăţile ” de altădată ? Bietul Bocăneţ n-a coborît niciodată ştacheta calităţii, şi a făcut audienţă, slavă Domnului !

  4. Sunt cîntăreţe adevărate care n-au nevoie de silicoane, ele au voce şi bun simţ . Mă gîndesc la Angela Similea, Mirabela Dauer, Corina Chiriac şi altele, nemaivorbind despre folkiste, care sunt singure cu chitara. Dar aceste adevărate doamne nu au loc pe ecranele tv., din motivele de mai sus.

    • Matilda, Dan Negru a avut voie sa faca, compromisuri atat de penibile, pentru bani, cat inca era John Doe. Acum, are o reptutatie de pastrat. Recunosti ca noi romanii nu avem masura lucrurilor?! Suntem o tara de oameni saraci. Flamanzi… Cat am manca tot nu ne saturam. Dupa, ne scarpinam pe burta si ragaim…
      Scuze pentru imagine dar cam asa e…

      Da, inca avem elite peste tot. Dar se vor duce si ele. Vezi bine cum pier, in fiecare zi, cuminti, fara aproape sa-i simti…
      😦

  5. Muica, da’ ce veselie e la tine :)))) Ai inceput de azi sa petreci? Am trecut sa-ti zic la multi ani pentru Marii…

    Fa-o atenta pe duduia din film ca i s-a patat bluza cu sarmale :)))

    Pupam

  6. uitasem sa intreb, in legatura cu titlul clipului: dar cand sunt prost sunt luat de bun??? :))

    • Absolut: prostii sunt buni pentru ceilati, asa cum si bunii sunt prosti. Merge in ambele sensuri.

      In privinta cofetaresei, ii dadusem o barbita dar…

      La Multi Ani, Mariilor Voastre! 🙂

  7. Oana, inca o data La Multi Ani, intr-o zi de tripla sarbatoare si o tristete. Am gustat vin din pahare (am trecut pe la idieta) dar nu sreusesc sa vad foto pus aici. Mi-o poti da in alt format?
    Recunosc ca m-ai pacalit putin cu prima foto de acolo…:)
    Petrecere frumoasa!

  8. 😦 http://www.youtube.com/watch?v=JPp2DYS0au8 ca vorbeam de artisti… Dumnezeu sa-l odihneasca
    Si poate nu vom uita sa iubim trandafirii… http://www.youtube.com/watch?v=JPp2DYS0au8

  9. Vom uita si ne vom obisnui cu mai prost. Asta este marele pericol. Este evident ca oricare om de cultura disparut va fi inlocuit cu altii, mai multi, care vor promova incultura sau, in ce mai fericit caz, subcultura. Legea echilibrului. Caci, oameni de cultura care sa vina la rand, de unde?

    Sarut mana pentru links, Oana!

Lasă un răspuns

