Un click pentru George (droguri si… droguri)

Redau mai jos comentariul de pe idieta.ro, al unei doamne speciale care, indiferent ce probleme sau program are in timplul unei zile, nu uita sa dea un click pentru George Baltă. Cine este George?! Cititi-i povestea pe GSP.

„Iti inteleg perfect punctul de vedere. Tanarul a carui cauza o sustin prin linkul de la semnatura mea (aici un articol in GSP http://www.gsp.ro/gsp-special/superr…ta-149493.html) a fost membru al echipei nationale de juniori la rugby. S-a ales cu coloana rupta in timpul unui antrenament, cand coechipierii au cazut peste el. E suficient un click pe zi pe blogul lui pentru ca el sa obtina o suma de bani de la google (daca nu ma inseala memoria). Dar de ce ar prezenta acest tanar interes? De ce ar da cineva o sansa la o viata normala unui om, cand au posibilitatea de a salva yahtul lui Mutu? Nu ma intelegeti gresit, nu sunt invidioasa c-a reusit sa acumuleze asa avere. Dar ma deranjeaza ca cineva a putut sa gandeasca macar sa strangem noi bani pentru a-i sterge lui urma de praf de la nas.”

George Balta: „Pentru mine rugbyul e ca un drog”

Iata diferenta dintre drogurile celor doi sportivi…

O rog si pe isabellelorelai sa preia cauza lui George, in cazul in care nu a scris, inca, despre asta.

Va multumesc, doamnelor!

12 răspunsuri to “Un click pentru George (droguri si… droguri)”

  1. Oana Lipo Says:

    Buna, Marcel. Ma bucur ca postarea mea a avut ecou. Ma bucur sa descopar ca mai sunt oameni carora le pasa, oameni care inca mai fac un bine fara sa intrebe „mie ce-mi iese?”
    Nu-l cunosc personal pe George, dar am toata stima si consideratia pentru un om care lupta in fiecare secunda pentru a se autodepasi. Un om care nu opreste sa-si planga de mila, ci-si sterge lacrimile din mers.
    Asta este realitatea, asta este povestea, cum nu se poate mai bine pusa in cuvinte http://www.campeanu.ro/a/Articole/E-@ltfel_Romania/698/Despre_viata_si_moarte_Cu_implicare_si_cu_detasare.html

  2. Wow! Oana, sarut mana si tare ma bucur ca ai trecut sa ma vezi, dar, mai ales, ca nu te-a suparat postarea de mai sus. Ma bucur si pentru ca ai lasat linkul. Sa speram ca vor intra multi cititori la George.
    Imi pare rau ca nu am raspuns mai repde dar astazi a fost una din acele zile… Stii tu!

    Tie ce-ti mai face ingerul?! Se mai odihneste si el sau tot in viteza?

    Sa mai treci, te rog! Macar sa luptam impreuna cu morile de vant ale prostiei.

    Sarut mana

    • Oana Lipo Says:

      :)) Ingerul meu plange ca vrea in concediu, iar eu il imbarbatez si-i zic:”hai, ca pana-n septembrie nu mai e mult, hai ca putem, n-avem voie sa cedam” :)) Dar adevarul e ca m-am cam aglomerat, asa e cand vrei sa faci multe, si mai vrei si deodata si nu-ti amintesti ca nu esti supraom.
      Am pus semn de carte la blog, deci sunt pe faza, cu sabia scoasa, gata oricand sa retez macar un cap al balaurului :))

      Ziceai de zile urate? Aseara ma astepta un plic in cutia postala. De la o banca unde pana luna trecuta am avut un credit. Era notificare, cica n-am platit a 36-a rata (ultima) si daca nu o achit imediat imi trimit datele la Biroul de credit. Si-am cautat pan la miezul noptii chitanta, eu stiu sigur c-am achitat, chiar am si sunat la ei sa le zic ca-i ultima rata si ca vreau confirmare de achitare-dar logic ca n-ai cu cine sa discuti… s-am cautat de-am ametit, ca nici n-am gasit-o 😐 Asa ca azi ma duc la banca sa ma iau de gat cu stimabilele de la ghiseu. Wish me luck sa nu se lase cu raniti :))
      Sa ai o zi insorita. Si fara probleme cu creditorii :))

      • Oana Lipo Says:

        Nu ca te-ar interesa :)) dar am fost la banca, evident ca plata e facuta, si inca inainte de termen. Amabile, fetele mi-au facut o copie dupa chitanta. Maine dimineata ii sun pe creditori. Atata rau daca nu-mi vine sa le trimit un mail genul: „sa va fac si sa va dreg, sa va scot si sa va bag” :)) Imi scriu pe noticicare ca in cazul in care eu am achitat deja, isi cer scuze si ma roaga insistent sa-i contactez. Si cam ce se presupune ca fac eu cu scuzele lor daca mi-au trimis datele la Biroul de credit?
        Noh, ce zici, cu nesimtirea luptam?

      • Sarut mana, Oana. Fireste ca ma intereseaza ce ai facut la banca si ma bucur ca ai rezolvat, cumva. Daca imi dai numele bancii, ii introduc imediat la vaccinat. Serios…

        Dincolo de asta, ma bucur ca ti-ai facut obiceiul de a trece sa ma vezi, chiar daca ai ocazia sa vazi si prostii pe aici. Dar, la ce te astepti sa vezi intrun salon de spital decat la bolnavi. Mi-a placut mult ce ai scris si, mai ales, cum ai scris. Te-ai gandit sa-ti faci si tu un blog? Nu e greu. Deja, dupa cateva zile, am invatat destul de mult. Este simplu. Astept sa fim colegi de blogging:)

        Sarut mana

      • TBI Credit IFN SA este „institutia financiara nebancara” cu pricina. Am sunat astazi si mi s-a spus senin ca „Situatia dumneavoastra este in regula”. Noh, bun. Si mie cine-mi plateste timpul pierdut cautand chitanta, drumul la banca, telefoanele date la mariile lor (ca mai au si robot care te pune sa apesi 7 mii de taste pana sa se decida careva sa ridice receptorul)? Si toate astea doar ca sa aud „situatia dumneavoastra este in regula” ? Daca este in regula pentru ce primesc adrese de genul „Va solicitam sa efectuati plata de urgenta, iar in cazul in care aceasta s-a efectuat ne cerem scuzele de rigoare si va rugam insistent sa contactati serviciul call center”?
        Sa-si bage scuzele undeva (asa, ca si cretinul cu ciocanul si constipatia HAHAHA) Vai, ce nervi mi-au putu face. Dar sincer acum, mai ca merita si ei sa primeasca un astfel de mail http://4.bp.blogspot.com/_ygy4AZpxQ_E/Skv5iAqOznI/AAAAAAAAEEE/IcuHAfWftYk/s1600-h/reclamatie+electrica-764132.jpg

  3. unul ramas cu gura cascata si cu multe cosmaruri Says:

    am avut curiozitatea sa ma uit pe linkul de la laur.
    nu pana la capat:(
    lasa-l! poate mai invata si lumea cate ceva de aici.

  4. unul ramas cu gura cascata si cu multe cosmaruri Says:

    am scris aici pentru ca mi-e frica sa intru pe postarea aia.

  5. Gues what, pana la urma am ascultat propunerea ta, astfel incat de ieri suntem colegi de blog 😀 http://cutiameacuvise.blogspot.com/
    PS: sa stii ca eu continuu sa suflu in ceafa, chiar daca n-am mai postat nimic aici 🙂

  6. Da, eram plecata dupa paine 😀 Noroc ca stau la bloc si panseaua (vad c-ai citit postarea mea loooollll) n-a inghetat.
    Ne mai vedem prin zona.

Lasă un răspuns

