Moni, Buzuca, Eva Kent si Nikita, 4 vedete de tabloid

Monica Columbeanu, Oana Zavoranu, Nikita si Eva Kent (la ultimele nici macar nu le stiu numele real) sunt considerate VIP si invitate peste tot, de toate televiziunile, pentru a face rating, fireste. De ce? Pentru ca una este o intretinuta care a facut felatie in restaurant, alta o prostituata recunoscuta, iar celelalte doua niste mahalagioaice (una cu staif si una fara).

Mizeria umana deversata in direct face prozeliti.

Iata cum, fetele noastre isi gasesc modele pentru viata: uitandu-se la televizor! Aici e nevoie de vaccin doza tripla! Corectati-ma daca gresesc!

7 răspunsuri to “Moni, Buzuca, Eva Kent si Nikita, 4 vedete de tabloid”

  1. Toate nonvalorile au invadat ecranele televizoarelor şi-şi spun vedete. E greu să-i vorbeşti unei fete despre paraşute, copilele n-au încă percepţia valorii adevărate, pot fi influenţate grav, poate ireversibil în anumite cazuri de aceste pipiţe. Cu cît le prelungim, prin educaţie şi literatură adecvată copilăria, cu atat le va fi mai bine.

  2. Sarut mana, Matilda. Ai perfecta dreptate. Nu ti s-ar parea normal sa ne asumam macar o reactie impotriva acestor atitudini, daca nu sa luptam chiar impotriva lor? Este prea multa prostie si prea periculoasa. Nu cred ca ne permitem sa contemplam, doar.
    Am intrat pe ro.wordpress si am aruncat o privire pe topurile blogurilor din Romania. M-am ingrozit de ce citeste romanul si, mai ales, generatia foarte tanara. Voi scrie un post despre asta. M-am enervat rau.

    Multumesc ca treci si ma citesti!

  3. Acum 2 ani a sunat, ca de obicei, telefonul in firma. Raspund. La capatul celalalt o voce usor ascutita, iritanta, ma intreaba ce vreau, pe cine caut. Zic
    – Doamna, dumneavoastra ati apelat, se presupune ca dumneavoastra doriti sa vorbiti cu cineva.
    – Nu, ca tu m-ai sunat pe celular. Am apel de la tine. Zi ce vrei de la mine.
    – Doamna, suntem o firma, SC XYZ SRL, au acces la acest telefon cel putin 10 persoane. Daca nu-mi spuneti cine sunteti, n-am cum sa intreb cina v-a cautat.
    – Sunt Carmen Serban, ARTISTA.(cu o voce absolut plictisita si deranjata de faptul ca eu n-am recunoscut preaminunatul timbru)

    Acum stau si ma intreb, oare Octavian Lazar ce-o fi, daca Carmen Serban este artista? Haha, pana si gramatica limbii romane are aceeasi opinie 😐

  4. Oana, cine e Carmen Serban?

  5. Haha, ce tare. Asta trebuia s-o intreb eu. :)) E o manelista.

  6. […] Dan Negru printre 2005 ugere Din mare curiozitate, la “indemnul” hazliu al Oanei, prietena mea virtuala, am vrut sa o cunosc pe ARTISTA Carmen Serban. Am cautat si […]

Lasă un răspuns

