Tatiana Stepa a tineretii mele…

Ce inseamna pentru mine Tatiana Stepa? Ceea ce inseamna oricare dintre membrii Cenaclului Flacara si, mai tarziu, ai Cenaclului Totusi Iubirea.  Parte din tineretea mea. Astazi, la 8 dimineata, Tatiana si-a facut drum printre ingeri si pasari si s-a dus acolo unde vom merge cu totii, in amintire. Din 2004, Tatiana astepta sa moara. Cancerul cervical nu te iarta, asa cum nu te iarta nicio alta forma de cancer. Poate este un cliseu ce spun dar Tatiana va trai mereu prin muzica ei.

Aprind o faclie pentru Tatiana Stepa, asa cum aprindeam in noptile de cenaclu, cu multi ani in urma…

Mai puteti citi despre ce a inseamnat Tatiana Stepa la Isabellorelai, la  Pantaleonescu, pe SlagarTops,  pe Reporter Virtual, in Stiri la pachet, la A small feather in the wind…, la Artistu, la Cristi Lisandru, la Pleiada, la Iyli, la ciococioco si la multi alti bloggeri. Va multumesc tuturor in numele generatiei mele.

8 răspunsuri to “Tatiana Stepa a tineretii mele…”

  1. O pierdere grea, ireparabilă… O plecare ireversibilă către – sper – o lume mult mai bună… Sper…

  2. Ieri toată ziua am trebăluit prin casă, în timp ce pe calculator am pus să-mi cînte melodiile dragi de la Cenaclul Flacăra, mai ales Copaci fără pădure, iar astăzi… m-ai bulversat de tot ! Dumnezeu s-o odihnească în pace, că multe a mai tras şi ea…

  3. N-am auzit de Tatiana Stepa pana astazi. Mea culpa, caut totusi o scuza in faptul ca n-am prins Cenaclul Flacara la varsta adolescentei. Ascult acum melodiile postate pe diferite site-uri si-mi dau seama ce am pierdut. Norocul nostru ca arta ramane … Am vazut clipurile cu ea pe scena Folk You la Vama Veche, in urma cu o saptamana. Incredibil cat trebuie sa fi iubit muzica, daca in ciuda durerilor cancerului a vrut sa cante inca o data. Pentru cei care o stiau demult, cantecele ei cred ca suna altfel acum, cand stim cat a suferit femeia asta sensibila, din 2004 si pana astazi.

    http://www.antena3.ro/stiri/cultura/imagini-cu-tatiana-stepa-la-folk-you-2009_77480.html

  4. marina florea Says:

    Matilda, femeia asta s-a prapadit de cancer cervical, iar noi, mamele romance stam sa ne gandim daca sa ne vaccinam fetele anti-HPV. Sincer vorbind, am stat si eu indoita daca sa o vaccinez pe fata mea, dar m-am convins ca trebuie sa fac tot ce pot pentru a inlatura o boala atat de necrutatoare, cu toate barfele care circula.

    Mioritic, am citit si ce a scris doamna Mala, la articolul dinainte. Cred ca este foarte religioasa sau chiar nebuna. Si eu mai zic Doamne ajuta sau Doamne fereste dar am limita in credinta mea.

    Fie-i tarana usoara Tatianei Stepa. Incerc sa pun o melodie care mi-a placut mie mult dar nu stiu daca reusesc.

  5. Matilda si Marina, sarut mana si va multumesc pentru vorbe. Imi prind bine.
    Emanuel, salut si bine ai venit in lumea cenaclistilor:)
    Marina, perfect de acord cu tine. Probabil ai citit articolul de inceput. Sunt intr-o situatie similara si am luat o hotarare similara.

    week-end placut tuturor

  6. Cu un regret tot mai raman ,ca nu am mai avut prilejul sa merg la un concert live :(( raman cu amintirile cenaclului..

Lasă un răspuns

